2008. november 2., vasárnap

Barátnéim!




Viki! Tudod Te is, hogy Lara az elmúlt fél évet otthon végig betegeskedte.





Amióta leszállta a repülőről teljesen kicserélték. A mai napig nem tudom mire vélni, ezt a radikális változást. Talán a levegő? Talán az, hogy ennyi idő után végre együtt vagyunk?



A gyermekem, aki idáig csak úgy evett, hogy eltereltem a figyelmét, most fél óránként eszik. Az hogy eszik..egy szép megfogalmazás. Tömi magát. Ha nem ezt csinálja, akkor kurjongat, rohangál nagy sikongatások közben, táncol, vagy vihog szimplán egymagában. Mintha idáig éhezett volna, úgy tömi magába a kaját. Már az is eszembe jutott hogy valami élénkítő van az itteni ételekben. Nem tudom, de a koffein túltengés tünetei vegyülnek egy "jobb drog" hatásával keveredve.



Egyszerűen boldog. Mindennek örül. Mindenkit átölelne picinyke kis karocskájával.

Képzeld, vannak olasz negyedek is! Majd bővebben mesélek később. Már voltam is náluk vendégeskedni! PAZAR!


Szilvi! Az úton nem volt semmi gond. A gyerekeket imádják a gépeken. Az idő eltolódás egy fityma! Csupán három éjszakánk ment rá az esti hánykolódásra. Semmi több. Abszolút nem vészes!

Mindenkinek javaslom ezt a kiruccanást!


Kati!

Leírom majd egy-egy napunkat részletesen. A magyarok..? Nem tudom, szerintem itt is biztos verebek.

Bár akikkel én találkoztam, nekünk-édesanyámnak-édesapámnak- régi ismerőseink. Ők jó fejek. Ők nem viszik el a gyümölcsöt fizetés nélkül.


Drága Riám!

Sokat gondolok Rátok. Örülök a felújításnak. Annyit kérdeznék Tőled.

Érzem a nagy távolságot. Nehéz, hogy az ember szerettei oly távol vannak. Nehezebb mint gondoltam.


Mindenkinek üzenem, hogy december 28.-án már Magyarországon leszünk. Addig, majd írom az eseményeket ahogy lesz időm.


Hihetetlen, de itt még árnyékban is lebarnulsz. De még úgy is, ha az eső esik és közben kimész kicsit a levegőre, természetesen akkor is csak az árnyékba :)


Ne felegyem, másfél hét alatt én 2,8 kilót híztam. A férjemre szűk a lógós gatyája. A lányomnak meg kis aranyos pocok arca lett. Tudjátok, az amelyik az ételt a pofa zacskójában dugdossa. Ma megint leméreckedtünk. A további részletek nem publikusak. Holnaptól fut az egész család reggel.



U.I.: Itt a nők többsége duci. Kezdünk beépülni mi is.

Nincsenek megjegyzések: