2008. november 2., vasárnap

Hétköznapok

Elég érdekesek itt a kocsi árak is.

Nagyon, nagyon olcsók. Nem is értem, hogy nálunk miért kerülnek annyiba-amennyibe.

Egy ismert használt autó, ami nálunk 1,2 mill. Ft-ba kerül, ez itt átszámítva maximum 200 e. Ft.

Már 500 Dollárért kapsz olyan autót, ami régebbi típusú, de teljesen használható. Ma a Dollár 150 Ft.

A mai napon mi is vettünk egy autót. Nagyon szuper. Én vezettem egész délután. Larának is nagyon tetszik.

Emlittés képpen leírom, hogy az autó átiratása, biztosíttása negyed évre kb 30.e Ft-ba került. Az átiratás a sorban állással együtt 10 percet vett igénybe.
Ma megtudtam, hogy óránként egy sört ihatok, ha vezetek!

Az egyik ismerösünk megállították a rendőrök. Totál-totál részegen vezetett Kb 15.e Ft-nak megfelelő összeget kellett bűntetésként fizetnie. Illetve egy P betűt kell kiraknia az autójára. Ez itt ciki, mert mindenki tudja, hogy ittasan vezetett. Nem tudom meddig kell viselnie a P betüt, talán fél évig.
De nem veszik el a jogosítványodat!

1 megjegyzés:

dienes75 írta...

Izlandon,ahol most én élek,
a szitu ugyanaz,csak huvösebb kivitelben.
Megall az ész,
ide jövök és kész!
döbbenet!